3 Temmuz 2009 Cuma

HALA CANLI...

M.J... Biz 70'li yıllar doğumluların gençlik çağları meşhur 80'lere rast gelir malum. Ve o yılların efsane ismi: MICHAEL JACKSON! Dinler miydim? Evet, ama öyle tüm albümlerini almadım 1-2 tane belki. Birkaç kült parçasını da hala keyifle dinlerim. "Billy Jean" onunla ilk tanıştığım şarkıydı. Ortaokul ve lise çağlarımda da başarılarını ve hit parçalarını takip ettim. Türkiye'ye geldiğinde konserine gitmemiştim ama giden arkadaşlarımın anlatışlarından ne kadar büyüleyici bir konser olduğunu anlamış hatta o an kendime bile itiraf edemediğim bir pişmanlık duygusu içine girdiğimi hatırlarım.
Evet "O" artık yok! Ölümünün ardından internette pek çok haber gördüm ve okudum ancak "youtube" da gördüğüm en ilginçlerindendi bence. Ölümünden 2 gün önce çekilen bu görüntüler, çok şaşırtıcı geldi bana. Bu kadar sağlıklı olup, dünyanın en zor işlerinden biri olan show-biz içinde olup da bu kadar canlı ve hareketli olmak ve 2 gün sonra melek olup uçmak... Anlamadım... Anlayamıyorum... Çok şüphe var gibi görünüyor. Yoksa hala canlı mı? Bu hayattan kurtulmanın en kolay yolu, kendini ölmüş gibi gösterip kimlik değiştirerek hayatına devam etmek mi acaba??! Aslında böyle olduğuna inanmak işime de geliyor galiba. Bir çeşit kendi kendini avutma yöntemi. Bu düşünce tarzı, "onun" öldüğüne inanamadığını göstermenin farklı bir yolu olsa gerek. Huzur içinde...

Hiç yorum yok: