26 Mart 2010 Cuma

BURADAYIM...

Eveeet.... Ne kadar da uzun zaman olmuş en son blogumla başbaşa oturup da bir şeyler karalamayalı. Tik tak, tik tak... Akrep yelkovanı, yelkovan akrebi kovalarken bu kovalamacanın içinde kendini kaybetmemek mümkün mü? Oturamadım bilgisayarımın başına bir türlü, fırsat mı olmadı? Canım mı istemedi? Üşendim mi? Cevap: Bilmiyorum. Ve fakat işte buradayım. Elbette bu uzun soluklu arada hayatımda değişiklikler oldu. Olumlu... Ama olumsuz... Tıpkı blogumun başlığı gibi "dünya dönüyor sen ne dersen de"...

Yemek kursuna başladım. Bu hafta 6. haftamdı. Her cuma ülkemizin farklı mutfaklarının lezzetleriyle tanışıyoruz. Tariflerin yerel yaşayanlardan alınmış olması ise en önemli ayrıcalığımız şu anda. Bu sayfalarda paylaşmak istediğim lezzetli tarifler o yörenin orijinal tarifi olacak. Yöresel mutfağın hakkı verilecek yani. Şu ana kadar Karadeniz ve Doğu Anadolu yörelerinin lezzet duraklarında damaklarımızı şenlendirdik. Hele bir de Güneydoğu Anadolu mutfağından içeri bir adım atalım işte o zaman tam bir şölen olacak! Güneyli değilim, ama Güneydoğu mutfağından müthiş keyif alıyorum. Ve sanki bana Türkiye'nin en lezzetli mutfağıymış gibi geliyor. Bu benim kişisel görüşüm elbette. Seneler önce Antep'e tesadüfi yaptığımız gurme seyahatinin bu düşüncemde büyük bir payı var şüphesiz.

Minik yüzmeye başladı. Artık bir spor dalında faaliyet gösterme yaşı geldi. Hangisi olsun? Bale mi? Jimnastik mi? Yoksa Uzakdoğu sporları mı? Derken... Yüzmede karar kıldık. Hem de Galatasaray Yüzme Kulübü'nde. Şimdi her haftasonu, cumartesi ve pazar günleri 15.00-15.45 arasında havuz aktivitemiz var. Bizim için de iyi oluyor. Sosyalleşme imkanı yaratmış oluyoruz kendimize, ortam değişikliği iyi geliyor haftasonları... Minik daha yüzme öğrenemedi. Bu hafta 4. haftamız tamamlanmış olacak. Bakalım ne zaman bir balık gibi yüzdüğünü göreceğiz merak ediyorum.

Bu kadar aradan sonra lafı çok uzatmayayım. Yarın tekrar bir şeyler karalama fırsatı yakalarsam kursta öğrendiğim lezzetlerden birinin tarifini vermeyi düşünüyorum. Bu arada kendime bir not: "seyrettiğim bir filmden bahsetmeyi de unutmamalıyım"... Şimdilik bu kadar...

Hiç yorum yok: