25 Nisan 2013 Perşembe

Tchibo 4'lü Yumurta Şekillendirici

 Tchibo bir kahve zinciri olmasına karşın her hafta çıkardığı yeni tema başlığı altında tekstilden tutun aksesuara, mutfak malzemelerinden mobilyaya kadar geniş bir yelpaze altında hem internet sitesinden online satış yapıyor hem de şehrin bilimum alışveriş merkezlerine yayılmış ya da nüfus yoğunluğu bolca olan ana caddelerine açılmış mağazalarında hizmet veriyor. Üstelik mağazada sadece alışveriş yapılmıyor biraz soluklanmak ve Tchibo'nun leziz kahvelerinin tadına bakmak için minik masalarında da oturulabiliniyor. Ben daha çok online sitesini kullanıyordum ta ki Paypal ile anlaşmalarını bitirene dek... Türkiye'de Paypal ile çalışan güvenilir online alışveriş sitesi bir elin beş parmağını geçmezken Tchibo'nun ödemeleri Paypal aracılığıyla alması benim için uçsuz bucaksız kupkuru çölde şırıl şırıl akan bir pınar bulmak ile eşdeğerdi doğrusu. Ancak maalesef Paypal ile anlaşmalarını kestikten sonra benimle de ilişiklerini kesmiş gibi oldular. Çünkü Paypal benim için inanılmaz kullanışlı ve internet üzerinde yapılacak online alışverişler için son derece güvenli bir araçtı... Velhasıl eskisi kadar alışveriş yapamaz hale geldim.  

Yine de Alman markası Tchibo'yu çok yakinen takip eden ve beğenen bir müşteri olarak bu son çıkardıkları yumurta kaplarına bayıldım!!!! İnternet sitelerinden satın alamamış olsam da geçen gün mağazasında üstelik de indirime giren ürünler reyonunda buldum onları!! Biraz "nasıl olur?", "yumurtalar bu kapların şeklini nasıl alırlar?" diye düşünmedim dersem yalan olur. Ama nihayetinde mağazadan çıkarken Tchibo torbası içinde yumurta kaplarıyla elimdeydi!!! 

Bu sabah ilk denemeyi gerçekleştirdim. Sonuç: Beklediğimden daha başarılı. Bence yumurtalar daha küçük olursa daha da başarılı bir sonuç elde edilecektir. Bizimkiler M boy yumurta oldukları için kenarlarından taştı. Hatta "eyvah" dedim, "hiçbir şeye benzemeyecekler!"... Kenarları biraz temizleyince sorun kalmıyor. te sonuç ortada, gayet güzel ve şirin görünüyorlar. Tavşan olan benimki, kalpli olan ise miniğinki ((:

Hiç yorum yok: