13 Şubat 2021 Cumartesi

BEN GELDİM...KİMSE VAR MI?

Haydi bakalım... Yine yeniden...
Zor işmiş yahu... Ama olsun...Ha gayret...Bunca zaman sonra (8 yıl 🤪) Uyduruktan bir fotoyla geri dönüş... Geçmiş yazıları okudum az önce ne de güzel yazmışım bir kısmını... Sadece yazıları okuyabildim resimsiz!! Çünkü 8 yıl önce yaptığım bir hatadan dolayı blogdaki özene bezene çekip seçtiğim resimlerin hepsi uçmuştu! Canım sıkılmış ve bu sayfayı terk etmiştim. Aradan yıllar geçti... İnternet ortamı çok değişti... Facebook'lar, Twitter'lar, Youtube'lar, İnstagram'lar... Daha adını yeni yeni duyduğum sosyal medya uygulamaları... Hepsinden birer parça tadına baksam da bu blog platformu eğlenceliymiş dedim bugün kendime... Eeh hadi dedim, başla... Telefondan yazmak da kolay değilmiş neyse... Bi bilgisayarım olsaa 😏😏

Hiç yorum yok: