11 Ekim 2012 Perşembe

Organik Sebze Tabağı



Bugünkü etkinlik çalışmamızı buradan paylaşmak istedim çünkü ortaya çıkan sonuca ben bile inanamadım! Bu sebzeler havayla temasa geçtiğinde kurumayan hamurdan yapıldı. Creall Super Soft kurumayan modelleme hamurlarının en önemli özelliklerinden biri mumsu bir görüntüye sahip olması. Dolayısıyla ortaya çıkan eserler üzerini hafifçe ovduktan sonra tatlı bir parlaklık kazanıyor. Ayrıca glüten içermediği için de çocuklar için çok güvenli. Hani çocukken mum yaktıktan sonra yumuşayan parçacıklarla oynardık. İşte kıvamı tam öyle. Oynaması, şekilden şekle sokması çok eğlenceli ve çok basit. Üstelik renk karışımı yapmak çok keyifli çünkü çok canlı tonlar elde etmek mümkün. Haydi şimdi hiç vakit kaybetmeden yaratıcılık ve hayal gücünün eşliğinde kurumayan esercikler yapmaya...  

Bu yazının tarihi aslında 7 temmuz 2012 idi ancak az önce yaptığım iş güzarlık sonucu yazıyı blog'tan sildim!!!!!! Yanlışlıkla tabii!!! Ve deminden beri de nasıl geri getirebileceğimin araştırmasını yaparken nihayet yardımcı bir yazı buldum. 
Sizin de aklınızda olsun, yanlışlıkla bir yazınızı silerseniz google'dan blogunuzu aratın konu başlığıyla birlikte ve yan tarafında çıkan oka dokunun, blogunuzda yazdığınız o sayfa çıkıyor ve yanında "cache" tuşu beliriyor, "cache" a tıklayınca silmiş olduğunuz sayfanızı karşınızda buluyorsunuz. Google'da arama yaptıktan sonra doğrudan konuya tıklamayın, sinir bozucu bir şekilde "bu yazı silinmiştir" ifadesi çıkıyor. Önbelleğe alınmış olana basın mutlaka. Uffffff ucuz atlattım!!!


Hiç yorum yok: