3 Ekim 2008 Cuma

NİHAYET

Sonunda kendi "layout"umu yapmayı başardım. Aslında daha profesyonelce olmasını isterdim tabii fakat bu "blog templates" işi tam anlamıyla bir etüd istiyor! Öyle üstün körü olacak bir şey değil. Web sayfası tasarlamak gibi bir şey neredeyse. Aman şimdilik tamamamım bu kadar maceradan sonra daha fazlasını beklemiyorum!
Blog'un başlığı "Dünya Dönüyor Sen Ne Dersen De", anlamı ise zamanın nasıl da su gibi aktığı ve dünyanın merkeziymiş sandığımız belleğimizin bizimle oyun oynadığı... Biraz karmaşık oldu galiba, toparlamak gerekirse; "Zaman su gibi akıp gidiyor, dünya sadece senin etrafında dönmüyor!"
Peki neden web adres "kokulu kalem"? Çünkü benim ilkokul zamanımda şu Çin işi kokulu kalemler pek modaydı, kalem bitmese bile sırf kokusun tazelemek için kalemi açardık (: Ve ben bu kalemlere bayılırdımi kokusu hala burnumda desem yalan sayılmaz hani (: Bu arada bir "blog templlates" ararken kalemli, ajandalı falan olmasına uğraştım, ama maalesef daha önce de anlattığım gibi sonuç hüsran oldu ben de en azından kalem ilintisini web adreste belirteyim dedim... Artık değişik tariflere zaman ayırmanın vakti geldi. Bakalım neler varmış sırada?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Blog bir harika, hayirli ugurlu olsun. Blog degil de dergi sanki...Eski dergici nasil da belli oluyor. Harika olmus, eline saglik.