7 Ekim 2008 Salı

PARFÜM MERAKLILARINA...


Eveeeet ben de "online shopping" müdavimlerinden oldum sonunda! (: Özellikle de parfüm konusunda. Neden mi? Çünkü fiyatlar gerçekten çok uygun. İstediğim bir parfüm mü var hemen açıyorum "e-bay"i oradaki favori satıcımdan istediğim parfümü satın alıveriyorum, hem de 7- 8 dolara mal olana shipping ücretiyle! Gönderi fiyatı dahil olmak üzere satın aldığım parfüm piyasada satılanlardan çok daha ucuza geliyor! Hem de 10 gün içinde elimde oluyor. İnanılmaz ama gerçek. Ancak bir uyarıda bulunmam gerek, bütün satıcılar aynı hizmet anlayışına sahip değiller ne yazık ki. Geçen haftalarda çok istediğim bir parfümü satıcılardan birinin mağazasında buldum ve satın aldım. "Ürününüz yollanmıştır" mail'i gelmesine rağmen aradan 2-3 hafta geçti parfüm elime ulaşmadı. Satıcıya mesaj yazdım. Bana eksik "shipping" ücreti yatırdığım cevabını yazdı. Ben de eksik olan ücreti kendisine yolladım (bu arada mutlaka PAYPAL kullanmak gerekiyor). Ardından 2 hafta daha geçti ürün hala ortalarda yok!! Ben de Paypal' da dava açtım. Dava 1 hafta içinde sonuçlandı ve tüm ödemiş olduğum parayı hesabıma geri yatırdılar. Dolayısıyla satıcıya çok dikkat etmek gerekiyor. Feedback'lerini mutlaka dikkate almak gerekiyor. Neyse ben de başka bir satıcı buldum, gerçekten çok iyi bir anlaşmayla bana istediğim parfümü mükemmel bir zamanlamayla yolladı. Sipariş vemek isteyenler olursa göz atabilir: http://stores.ebay.com/All-She-Wants ... İyi alışverişler ((:

Hiç yorum yok: