2 Ocak 2009 Cuma

SEVGİLİ 2009, POZİTİF BİR YIL OLABİLİR MİSİN?

Yeni yıl geldi bile işte... Nasıl oldu da koskoca 2008 bitti ve yeni bir sene başladı anlayamadım! Zaman bu kadar mı su gibi akar gider. Hatta öyle ki geçen yılbaşı gecesini gayet net hatırlıyorum. Hiç unutmam, ailecek birbirimize hediye ettiğimiz ürünler çifter çifter çıkmıştı da çok gülmüştük (: Neyse... Umarım 2009 bolluğuyla bereketiyle gelmiştir. En önemlisi de sağlıklı günleriyle gelmiştir. Hoş bu yılbaşımız biraz buruk geçti. Benim beta bakterisiyle tanışmış olmam tadımızı kaçırdı açıkçası. Şöyle ki yılbaşı akşamı bile iğne oldum... Allah beterinden korusun diyorum.
Ben yeni yıla girerken sofranın (tabii elimizden geldiğince ve maddi durum elverdiğince) oldukça zengin olmasından yanayım. Eğer sofra zengin bir mönüye sahip olursa yeni yılın bolluk ve bereket getireceğine inanırım. Bu sadece benim kendi içimdeki inanışım. Ancak bu sene hastalığım dolayısıyla yılbaşı gecesinden ümidimi kesmiştim. Kader, kısmet dedim, telafi ederiz diye düşündüm. Ama benim yılbaşından bir gün önce kendimi iyi hissetmemle birlikte sevgili eşimin de yardımıyla bu yılbaşında da güzel bir sofra kurmayı başardık. Yarı hazır aldık, yarı kendimiz halletmeye çalıştık ve sonuçta planladığımız gibi bir gece geçirebildik çok şükür. Hatta çam ağacımızın altı bile oldukça doluydu ((:Yoruldum mu? Evet, ama buna değer. Mutluluğu ve huzuru hissetmek yorgunluğu da unutturuyor insana. Herkese keyifli ve huzurlu bir 2009 diliyorum. Sorunlar hiç eksik olmaz ama bu sorunlara yaklaşımımız ve çözüm arayış tarzımız sorunların ağırlığını değiştirebilir diye düşünüyorum. Yeni yıla, pozitif düşüncelerle merhaba diyorum...

Hiç yorum yok: