6 Eylül 2012 Perşembe

Android icin Browser'lar

Tablet ya da android uygulamaya sahip telefonlardan Blog yazmak imkansizlasinca biraz arastirdim. Sanirim browser'da Java destegi olmayinca yazi yazmak mumkun olmuyor. Dedigim gibi teknik olarak cok emin oldugum bir aciklama degil bu. Daha basit bir anlatimla Dolphin Browser, Opera Mini, Android'in kendi İnternet saglayicisi (benim denediklerim) tablet ya da android telefonlardan bir sekilde Blog yazmaya izin vermiyor. Ancak bugun iki tane browser kesfettim: Mozilla Firefox ve UC Browser!!! Su anda bu yaziyi da Mozilla'dan yaziyorum. Velhasil kaydi yayinladiktan sonra karakterlerin degistigini gordum. Normalde Verdana kullanarak yazmama ragmen kenar kolon yazilarinin karakterini uygulamis kendiliginden, ayar yapmaksizin. Nedenini bilmiyorum. Bu bir sorun olur mu? Muhtelemelen evet. Duzeltilemiyor mu? Denedim ama basarili olamadim. "Hepsini sec" komutunda bazi zorluklar var. Neyse bir de UC Browser' i deneyerek yazayim bakalim onda da karakter sorunu olacak mi?

Hiç yorum yok: