5 Eylül 2012 Çarşamba

Unpublished!!!

Yine arşivin "bite"lı dosyaları arasından takıldı parmağıma bu görsel ((: Şimdi ne alaka? Nereden çıktı bu görsel? Efendim bırakın hemen dilim döndüğünce açıklayayım: Bu resim 2011 yılının şubat ayında ALL Dergisi'nin stüdyosunda benim Motorola Milestone ile çekildi. O zamanlar ALL Dergisi'nin Güzellik Editörlüğü'nü üstlenmiştim (çok kısa bir macera oldu ayrı). Mart sayısı için baharı çağrıştıran yeşil rengi seçmiştik ve doğanın simgesi yeşilin türlü tonlarında kozmetik ürünleri bir araya getirip "still life" çekim yapmıştık. Ben de kendime hatıra olsun diye bu yukarıdaki kareyi çekmiştim. İyi ki de çekmişim zira bu kare hiçbir zaman derginin sayfalarında yer almadı. Yayınlanmayacak kadar kötü olduğunu hiç sanmıyorum. Üstelik o aralar gribe yakalanmış olmama rağmen, yorgun argın, ateşli ateşli, burnum aka aka, aksıra tıksıra bu ürünlerin peşinde koşmuş bir de çekim bittikten sonra geri iadelerini bizzat yapmıştım hem de yaya olarak... Hiç unutmuyorum, aklıma geldikçe hala sinirleniyorum. Ne kadar saygısızca ne kadar umarsızca bir davranış biçimi. İnsan en azından emeğe saygı duyar!
Her neyse, görseldeki ürünlerin ne adlarını hatırlıyorum ne de fiyatlarını tabii... Burada kullanmamdaki amaç sadece emeği paylaşmak. Madem dergi sayfalarında yerini bulamadı o halde blog sayfalarında yerini bulur öyle değil mi? ((:

Hiç yorum yok: