19 Eylül 2012 Çarşamba

Kıvanç Tatlıtuğ ve "Kuzey Güney"

Yok yok yok …. Daha fazla dayanamayacağım…. "Gümüş", "Menekşe ile Halil", "Aşk-ı Memnu", araya sıkışmış "Ezel dizisindeki 8 karakteri" ve şimdi de Kanal D ekranlarında her çarşamba seyirciyi ekrana kilitleyen dizi "Kuzey Güney"de Kuzey Tekinoğlu... Bu nasıl bir oyunculuk? Bu nasıl rolüne sahiplenmek? Bu nasıl bir enerjiyi seyirciye geçiriş?? Bu nasıl o karakterden çık bu karaktere gir ruhu? Bu nasıl bir meslek aşkı? Bilmiyorum… Kendisi daha iyi bilir… Yok “sokaklar” arasında ezilmiş, yok “yüzyıllar” arasında kalmış… Hiiiiiç önemli değil!! Reytingleri ez geç! Oyunculuk mu? İşte budur! Son nokta!!! Bence gelmiş geçmiş en iyi “Drama Oyuncusu” Kıvanç Tatlıtuğ! (sanırım bu yazıdaki tüm cümleler ünlem işaretiyle bitecek)! Seni ayakta alkışlıyorum Kıvanç! Tarif için kelime bulmakta güçlük çekiyorum! Özellikle birilerine benzetme konusuna hiç girmiyorum! Çünkü şu koskoca Türk dizi ve filmleri piyasasında alternatif bulamıyorum açık söyleyeyim! Zaten belli kalıplara sokup çıkartmaktan yana hiç değilim! Bir rolün karakterinin enerjisi beyaz ekrandan evin içine nasıl capcanlı, dipdiri girebilir? Örnek veremiyorum bile!! Sen bu diziyi tek başına sırtında mı taşıyorsun nedir???? Türk sinemasının köklü aktrisleri olan Zerrin Tekindor, Hale Soygazi’ye haksızlık etmek istemiyorum elbette. Ancak dizinin adı üzerinde “Kuzey Güney”… Buğra Gülsoy da çok başarılı. “Fatmagül’ün suçu ne?”deki Vural karakterinden hop diye çıkıp Güney Tekinoğlu karakterine bürünmek kolay iş değil elbette… Amaaaaa Kıvanç Tatlıtuğ yüreğinden, ruhundan gelen oyunculuk yeteneği ile tüm dizinin lokomotifi olmuş durumda!!!! (Bol ünleme devam) Umarım sınırlar sadece Türkiye içerisinde kalmaz. Umarım yurtdışında da başarılı projelere imza atar. Kendisini zaman zaman izlerken Amerikan menşeli bir dizinin ya da filmin karesi içerisinde hayal ediyorum ve o kadar çok yakışıyor ki!!!!! Tanrı “yürü ya kulum” demeye görsün. Beyaz cam nelere kadir hepimiz şahit olacağız diyorum ve burada noktayı koyuyorum.

Hiç yorum yok: